mebleportal
5 5 22

Rebranding Agata Meble

Nowa nazwa i zmiana identyfikacji wizualnej marki – to jedne ze zmian, jakie obejmuje proces rebrandingu marki Agata Meble.

Rebranding-Agata-Meble.jpg

Pierwszym etapem rebrandingu Agata Mable jest zmiana nazwy firmy – od niedawna funkcjonuje ona jako Agata S.A. Kolejny krok to odświeżenie identyfikacji wizualnej marki. Rebranding Agata S.A został poprzedzony badaniami wśród obecnych i potencjalnych klientów firmy. W ich trakcie sprawdzano, w jaki sposób klienci postrzegają aktualny wizerunek marki oraz same salony sprzedaży.

Agata S.A. od kilku lat sukcesywnie unowocześnia swoje salony, aby ułatwić klientom proces zakupowy. Celem firmy jest również pokazywanie trendów i inspirowanie w obszarze aranżacji wnętrz. „Naturalną konsekwencją dokonanych dotychczas zmian będzie również odświeżenie wizerunku” – mówi Marek Gonsior, dyrektor ds. marketingu w Agata S.A. Proces ten będzie rozłożony w czasie, jednak klienci będą mogli zauważyć zmiany już w najbliższych miesiącach.  

Agata S.A. jest jednym z największych dystrybutorów mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrza w Polsce. Obecnie marka posiada 16 salonów i zatrudnia około 1600 pracowników. Firma współpracuje z producentami mebli oraz akcesoriów dekoracyjnych z całego świata. Salony Agata oprócz mebli, oferują również elementy dekoracyjne, lampy i tekstylia.

Źródło: informacja prasowa 

Dołącz do dyskusji